Seurat

01.10.1991
1.1.1991
Kyllä
ROVANIEMEN AIKIDOSEURA RYU KOKU KAN Aikido opetusta junioreille ja aikuisille yli 30-vuoden ajan! Rovaniemelle Aikido saapui vuonna 1991 kajaanilaisen Hannu Reinikosken toimesta. Nimen seuralle antoi Minoru Kanetsuka sensei, joka kuuleman perusteella päätyi nimeen Ryu koku kan ”Lohikäärmeen laakson seura”. Ensimmäisestä vuodesta lähtien Rovaniemen Aikidoseura on ollut Suomen Aikidoliiton virallinen jäsenseura. Seura on myös kirjattu patentti- ja rekisterihallituksen yhdistysrekisteriin (rek. nro 187.052). Ensimmäisestä vuodesta lähtien Rovaniemen Aikidoseura Ryu Koku Kan on ollut Suomen Aikidoliiton virallinen jäsenseura. Seura on myös kirjattu patentti- ja rekisterihallituksen yhdistysrekisteriin (rek. nro 187.052). Aikido-opetuksen lisäksi (aikuiset & juniorit) Ryu Koku Kan järjestää vuosittain myös näytöksiä, leirejä, vyökoetilaisuuksia ja illanviettoja. Aikidon voit aloittaa seurassamme koska tahansa ympäri vuoden. Mukaan tarvitset löysän vaatetuksen (t-paita, verkkarit), pyyhkeen jalkojen pesua varten, sandaalit ja iloisen mielen. Tarjoamme koukuttavan kokemuksen toisia huomioivaan pehmeään itsepuolustuslajiin! Voit tulla ilmaiseksi kokeilemaan lajia kuukauden ajaksi, kilpailet vain itsesi kanssa. Tarjoamme sinulle myös ilmaisen vakuutuksen Suomen Aikidoliiton toimesta peruskurssin ajaksi (3-4kk). Kokeilla kannattaa, voi viedä elämäsi uudelle polulle. Tervetuloa mukavaan seuraan oppimaan Aikidoa! ’Matkaamme Seigo Yamaguchi-sensein, Seishiro Endo-sensein ja Matti Joensuu-sensein polkuja’
Petri Särkisaari 5.dan, Shidoin, liittovalmentaja, VAT Aleksi Autti 1.dan, VOK 2 Olli Stålnacke 1.kyu Saana Keskinarkaus 2.kyu
Ti 18:15 - 19:15 (juniorit) Ti 19:15 - 20:30 (nuoret ja aikuiset) Ke 20:30 - 21:45 (nuoret ja aikuiset) Pe 19:00 - 20:15 (nuoret ja aikuiset) La 15:15 - 17:00 (nuoret ja aikuiset)
Satunnaisista vierailuista ei peritä maksua. Vierailijat ovat aina tervetulleita harjoituksiin. TYYPPI, AIKA, HINTA Jäsenmaksu, 1 vuosi, 250 € Jäsenmaksu opiskelijat, 1 vuosi, 150 € Juniori-jäsenmaksu (7-13 v.), 1 vuosi, 75 € Vierailijat, 6 kk, 125 € Vierailijat, 3 kk, 80 € Vierailijat, 1 kk, 0 €
aikido@ryukokukan.fi Petri Särkisaari, +358405359506 Aleksi Autti, +358405173219 Olli Stålnacke, +358445050261 Saana Keskinarkaus, +358451764755