Seurat

01.01.2019
Ei
Aikido
Seurassamme harjoitellaan käytännönläheistä aikidoa. Tekniikoissa korostuvat atemit(lyöntien ja potkujen käyttö), lyöntien vastaanotot ja leikkaukset sekä tekniikoiden suoraviivaisuus. Emme silti unohda aikidon syvintä filosofiaa, monipuolisuutta, rentoutta ja liikkuvuutta. Aikidossa ei kilpailla ja sitä voi harrastaa kukin omien rajojensa mukaan. Seurassamme kaiken harjoittelun lähtökohta on avoimuus, rehellisyys, suvaitsevuus, oikeudenmukaisuus ja tasa-arvo. Seuraamme mm. seuraavia Aikikai aikidon opettajia: Take Sensei (Steven Seagal), Haruo Matsuoka ja Larry Reynosa. Olemme vierailleet seuraamiemme opettajien leireillä ja dojoilla mm. Yhdysvalloissa, Saksassa, Espanjassa, Italiassa sekä Venäjällä.
Kari-Pekka Uutela (AIKIDO 3.dan) Tapio Tasala (AIKIDO 1.kyu)
Harjoituksia pääsääntöisesti 3-4 kertaa viikossa. Seuran nettisivuilta löytyy tarkemmat ajat ja paikat. Muut harjoitukset erikseen sovittuna ajankohtana.
Kerran tai pari vuodessa. Mukaan voi silti tulla ympäri vuoden. Ei vaadi aiempaa kokemusta.
0 €
Kari-Pekka Uutela rovaniemenaikidoseura (at) outlook.com Instagram: @rovaniemenaikidoseura Facebook: @rovaniemenaikidoseura