Seurat

03.07.2013
Kyllä
aikido, iaido
Yatagarasu ry on perustettu kehittämään budoharrastusta Laajasalossa ja sen lähialueilla. Seurassamme harjoitellaan Aikikai-aikidoa ja iaidoa. Järjestämme lisäksi erikoisharjoituksia, leirejä ja olemme vuosittain mukana eri tapahtumissa. Tervetuloa harjoittelemaan kanssamme mukavassa seurassa.
Aikuisten treenit: Kari Lappalainen (4.dan Aikikai, Shidoin VOK III-taso) Marjaana Larpa (1.dan Aikikai, VOK I-taso) Janne Markkanen (1.dan Aikikai, VOK I-taso) Jukka Kaukoranta (1.dan Aikikai, VOK l-taso) Harri Sariola (1.dan Aikikai) Oskari Raunio (2.kyu SAiL) Junnutreenit Marjaana Larpa (1.dan Aikikai, VOK I-taso) Marcel Maltzeff (2.kyu SAiL, VOK I-taso) Teemu Puhakka (2.kyu SAiL, VOK I-taso) Harri Sariola (1.dan Aikikai) Oskari Raunio (2.kyu SAiL)
Maanantaina 17:00 - 18.00 Iaido 18:00 - 19:00 Aikido aikuiset 19:00 - 20.00 Aikido junnut Keskiviikko 17:30 - 19:00 Iaido 19:15 - 20:30 Aikido aikuiset Torstaina 17:00 - 18:00 Aikido aikuiset 18:00 - 18:30 Aikido asetekniikka Lauantai ja sunnuntai Harjoitteluajat sovitaan aina erikseen.
Aloittaa voi milloin vain. Näytökset syksyllä ja alkuvuodesta.
10€ per harjoitus
Kari Lappalainen 0445703570 kari@yatagarasu.fi